Ohjeet GDPR:n toteuttamiseksi ilmaiseksi.


Koodiperhonen Oy on ohjelmistojen asiantuntijayritys, jolla on 28-vuoden vankka kokemus ohjelmisto- alasta sekä tietoturvasta. Huippu Group Oy myy- ja markkinoi Koodiperhosen yritysohjelmistoja Suomessa.

GDPR (General Data Protection Regulation) on Eu yleinen tietosuoja-asetus, jota sovelletaan 25.5.2018 kaikissa Eu:n jäsenmaissa ja jokaisen yrityksen tulee huolehtia sen asettamista vaatimuksista Sanktion uhalla, joka voi olla maximissaan 4% yrityksen liikevaihdosta.

Olemme tehneet selkeät ohjeet GDPR:n vaatimusten toteuttamiseksi käytännössä:

  • Kartoita henkilötietoja käyttävät prosessit.
  • Päivitä (tai tee jos puuttuu) henkilörekisteriselosteet ja tietosuojaselosteet.
  • TÄRKEÄ: Tee tietosuojakäytäntödokumentti.
  • TÄRKEÄ: Lokita henkilötietojen käsittelyt.
  • ERITTÄIN TÄRKEÄ: Tee DPA-sopimukset niiden yritysten kanssa, jotka käsittelevät henkilötietojasi tai joiden henkilötietoja käsittelet.

    Erittäin tärkeää on todeta, että yksistään rekisteriselosteiden päivittäminen, sopimusten tekeminen jne. ei yksistään riitä, vaan on huolehdittava myös henkilötietojen lokituksesta, johon tarvitaan erillinen ohjelmisto.

    GDPR-logs on lokitusohjelmisto , jolla:

  • saat lokitettua tietokannan tauluista mitä on lisätty, muutettu tai poistettu,
  • saat lokitettua mitä hakuja tietoihin on tehty,
  • näet käyttätunnuksen, mistä työasemasta ja millä ohjelmalla tietoja on käsitelty tai katsottu,
  • voit etsiä kaikista tietokannan tauluista mistä esim. ”Matti Meikäläinen” löytyy.
  • voit lokittaa tapahtumia myös manuaalisesti.

    Kustannukset:

    Hinta 1500€ alv0% + vuosittainen ylläpito 20% (joka laskutetaan vuosittain etukäteen.

    Eli ensimmäinen vuosi yhteensä 1800€ alv0% ja jatkossa 300€ alv0% / vuosi.

    Maksuvaihtoehdot:

    1. Könttämaksu hankinnan yhteydessä 1500€ + 300€
    2. Ensimmäinen erä, 500€ + 300€, toinen erä 500€ ja kolmas erä 500€ 4kk välein.

    Tilaukset:

    Jukka Ratilainen
    Hukkaperä 6 A 3,
    40400 Jyväskylä
    GSM: 044 2007 444
    jukka.ratilainen @ koodiperhonen.com
    Skype: koodiperhonen tai jratilai

    tai

    Risto Hoikkaniemi
    GSM: 050 441 4539
    asiakaspalvelu @ huippustore.fi
    www.huippustore.fi

    OULUUN OMA VARASTOMYYMÄLÄ 1.5.2018


    Yrityksemme logistiikka on toiminut usean vuoden ajan PK-seudun varastolta käsin. Asiakkaidemme toiveesta avaamme nyt 1.5.2018 alkaen varastomyymälän Ouluun Laakeritie 7, 90630 OULU (Ruskon Citymarkettia vastapäätä.) Pihaan pääsee hyvin autolla ja olemme paikalla 9:00 - 16:30. Jos tulet muina aikoina niin sovi etukäteen että osaamme olla paikalla. Varastomyymälän vakiovalikoimaan kuuluu alkuvaiheessa pehmopaperit, teollisuusrullat, maksupääte- ja kuittirullat, värikasetit, pakkaustarvikkeita, kopiopapereita sekä toimistotarvikkeita. Lisäämme valikoimaa kysynnän mukaan. Toimitukset hoituvat Oulussa omalla kuljetuskalustolla sekä Matkahuollon toimesta. Toimipisteessä työskentelee 7- henkilöä ja pyrimme tekemään kaikkemme, että voimme palvella Oulun talousalueen asiakkaita mahdollisimman hyvin.

    Etelä-Suomessa varasto toimii edelleen omanaan ja siellä toimii vastaava myyntitiimi sekä logistiikka kuin aiemminkin.

    Toivotamme kaikki uudet ja nykyiset asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi ja tekemään kanssamme hyvää ja pitkä-aikaista yhteistyötä.

    HALUATKO KESKITTYÄ TULOKSEN TEKOON?


    Monella pienyrityksellä on vakava ongelma, joka estää tuloksen teon. Ongelman nimi on aika ja sen kohdentaminen. Suurin osa ajasta pitäisi käyttää kontaktointiin ja tarjouksen tekoon, jotta myynti voisi kasvaa. Nyt aika kuluu webin- ylläpitoon, päivityksiin, ostamiseen, toimittamiseen jne. lista on loputon. Kaikkea ei voi tehdä itse tai jos tekee, niin myynnille ei jää riittävästi aikaa. Huippu Group Oy on oikea kumppani, jos haluat menestyä paperinmyynnillä, värikaseteilla ja muilla työpaikkatarvikkeilla.

    Olemme tehneet jälleenmyyjiemme ja partnereidemme käyttöön ratkaisun, jonka avulla he voivat keskittyä myyntiin ja jättää ylimääräisen työn meille.

    Useat jälleenmyyjämme eri puolella Suomea käyttävät suoratoimitusverkostoamme ja keskittyvät myyntiin. Hoidamme lähetykset sovitusti jälleenmyyjän kohteeseen tai heidän haluamaan paikkaan ja räätälöimme palvelupaketin kunkin yrityksen toimintaan sopivaksi.

    Yhteistyön avulla kumppanimme voi käyttää nyt työajasta 80% myyntiin ja aikaa jää myös elämiseenkin. Yhteistyön avulla saavutettu kokonaisetu on selvästi suurempi kuin yksin toimiessa. Lisäksi säästyy suunnaton määrä kustannuksia. (Tilitoimistomaksut, raportoinnit,varastoinnit, toimitukset, logistiikka, ostohinnat....)Lista on pitkä. Jos aika ja raha on sinulle tärkeää, niin ota yhteyttä.